Dobrobiti od osnivanja učeničkih parlamenata
Strana 1 od 1
Dobrobiti od osnivanja učeničkih parlamenata
Dobrobiti od osnivanja učeničkih parlamenata
Za učenike
* ostvarivanje prava garantovanih međunarodnim i nacionalnim dokumentima
* prihvatanje prava i odgovornosti
* uvažavanje ličnosti učenika
* svestrani razvoj učenika
* iskustvo timskog rada
* učenje o različitosti i nediskriminatornom ponašanju
* jasna i blagovremena informisanost svih učenika
* mogućnost uticaja na odluke bitne za učenike
* kvalitet saradnje između učenika i nastavnika
* veće zadovoljstvo radom i životom u školi
Za nastavnike
* smanjivanje odgovornosti i podela obaveza
* zadovoljstvo donešenim odlukama, bez prisile
* bolja saradnja i komunikacija sa učenicima
* upoznavanje sa potebama i željama učenika
* smanjivanje vremena koje se troši na uvođenje reda i discipline u svakodnevnom radu
* lakša adaptacija na promene
* veće zadovoljstvo radom i životom u školi
Za roditelje
* odgovorna deca koja su svesna svojih mogućnosti i spremnija na bolju komunikaciju
* lakše identifikovanje potreba svih strana
* bolja saradnja i zadovoljstvo školskim procesom
* manji broj konfliktnih situacija koje nastaju usled nezadovoljstva školskim životom između roditelja i dece
* primena naučenih veština (prihvatanje različitog mišljenja, tolerantnost, mogućnost argumentovanog diskutovanja...)
* u porodičnom životu kroz obostrano učenje i kontakt
* aktivno uključivanje u školski proces
Za lokalnu zajednicu
* lakše upoznavanje sa potrebama učenika i adekvatno prilagođavanje lokalnih akcija
* lakša i bolja informisanost o životu u školi
* bolja raspodela namenskih sredstava
* mogućnost dvosmerne komunikacije radi realizacije zajedničkih ciljeva
* kvalitet rada u školi se poboljšava čime se poboljšava kvalitet života u lokalnoj zajednici
Koje su veštine i znanja bitna za dobrog parlamentarca?
* sposobnost timskog rada
* osobine i sposobnost da se bude vođa
* spremnost na aktivnu participaciju
* korišćenje argumenata i debatovanja
* mogućnost pregovaranja
* mogućnost posredovanja
* prihvatanje tuđih stavova, poštovanje različitosti
* spremnost da se sasluša
Za učenike
* ostvarivanje prava garantovanih međunarodnim i nacionalnim dokumentima
* prihvatanje prava i odgovornosti
* uvažavanje ličnosti učenika
* svestrani razvoj učenika
* iskustvo timskog rada
* učenje o različitosti i nediskriminatornom ponašanju
* jasna i blagovremena informisanost svih učenika
* mogućnost uticaja na odluke bitne za učenike
* kvalitet saradnje između učenika i nastavnika
* veće zadovoljstvo radom i životom u školi
Za nastavnike
* smanjivanje odgovornosti i podela obaveza
* zadovoljstvo donešenim odlukama, bez prisile
* bolja saradnja i komunikacija sa učenicima
* upoznavanje sa potebama i željama učenika
* smanjivanje vremena koje se troši na uvođenje reda i discipline u svakodnevnom radu
* lakša adaptacija na promene
* veće zadovoljstvo radom i životom u školi
Za roditelje
* odgovorna deca koja su svesna svojih mogućnosti i spremnija na bolju komunikaciju
* lakše identifikovanje potreba svih strana
* bolja saradnja i zadovoljstvo školskim procesom
* manji broj konfliktnih situacija koje nastaju usled nezadovoljstva školskim životom između roditelja i dece
* primena naučenih veština (prihvatanje različitog mišljenja, tolerantnost, mogućnost argumentovanog diskutovanja...)
* u porodičnom životu kroz obostrano učenje i kontakt
* aktivno uključivanje u školski proces
Za lokalnu zajednicu
* lakše upoznavanje sa potrebama učenika i adekvatno prilagođavanje lokalnih akcija
* lakša i bolja informisanost o životu u školi
* bolja raspodela namenskih sredstava
* mogućnost dvosmerne komunikacije radi realizacije zajedničkih ciljeva
* kvalitet rada u školi se poboljšava čime se poboljšava kvalitet života u lokalnoj zajednici
Koje su veštine i znanja bitna za dobrog parlamentarca?
* sposobnost timskog rada
* osobine i sposobnost da se bude vođa
* spremnost na aktivnu participaciju
* korišćenje argumenata i debatovanja
* mogućnost pregovaranja
* mogućnost posredovanja
* prihvatanje tuđih stavova, poštovanje različitosti
* spremnost da se sasluša
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu